miercuri, 13 iunie 2012

pietoni pe Arthur Verona
















"Sunt eu. oricum. Orice. Oricât. Vibrez. Îmi pun mintea pe centrifugă şi alerg. Sunt eu. Te alint. Te simt. Te aud. Ritmul. Muzica noastră şi ecoul meu şi ecoul tău. Auzi? Acum e linişte. Linişte deplină. Liniştea când toate sentimentele ucid şi dansul nostru îţi suspină în degete. În mângâierea arcuşului tău mă las cuprins şi murim în intervale mici armonios."


În week-end (15-17 iunie) suntem pietoni pe Arthur Verona Street Delivery #7 alături de cel puţin alte 250 de proiecte. Scoatem în stradă proiectul Killed by the sound, proiectul de fotografie pe lemn și colaj de obiecte care s-a născut în urma materializării unor trăiri aflate la granița imposibilă dintre lumină și sunet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu