joi, 14 octombrie 2010

Despre vernisajul "Obiecte pierdute"



Vernisajul expozitiei de colaj de obiecte cu tema "Obiecte pierdute" nu a fost un simplu vernisaj.
A fost o explozie de lumina si culoare, un carousel continuu de oameni faini,
muzica live la chitari si portavoce si recital de poezie.
Si nu o spun numai eu care sunt "autorul" :)
ci mi-au spus-o toti cei care au participat: s-au simtit excelent si vor sa o mai facem odata.
Fiind prima mea expozitie personala - sunt incantat de cum a iesit: mai bine decat ziua mea:)
Am avut surpriza ca TVR -ul sa vina sa faca un reportaj, ce va aparea saptamana asta pe cultural.
Feedbackul in privinta lucrarilor expuse a fost foarte pozitiv:
au fost fotografiate, admirate, am vandut o parte din ele si nu in ultimul rand am primit propuneri de colaborari pentru viitoarele evenimente
Expozitia poate fi vizionata pana pe pe data de 24 in aceeasi locatie: OpenPub din strada Tunari 65.

ps: in fotografie postul Anisei ce a participat la vernisaj si a plecat acasa cu "Vintage summer"
multumesc Anisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu