vineri, 23 aprilie 2010

doi toreadori, un taur









CEA MAI SCURTA POVESTIRE DIN LUME

daca ti-am spus-o deja, inseamna ca te plac. sau te-am placut candva
daca nu ti-am spus-o inca, nu inseamna ca nu te plac. doar ca nu am apucat inca.
o sa ti-o spun.
se stie ca ma repet. se stie ca ma repet. se stie ca ma repet
asa...

povestea. doua puncte

unor copii din spania care tocmai asistasera la o corida corida, li se cere sa scrie o povestire despre, cat mai concisa, cat mai la subiect
cea ma scurta povestire a fost:

doi toreadori, un taur
un toreador, un taur
un taur
------------------------------------------------

si daca tot m-am apucat uite si cea mai scurta povestire sf (probabil si pe-asta o stii. sau nu)

ultimul om de pe planeta, statea singur intr-o camera goala
deodata
se auzi o ciocanitura in usa
------------------------------------------------

credits:.
photo: artfaktor
models: livia, andrei, trimbulind


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu