miercuri, 24 martie 2010

back on wheels



cateodata mi se face dor de mine;
imi scapara scantei de-a lungul bratelor pana in varful degetelor.
si atunci ma sui pe doo roti cu muzica bubuindu-mi in timpan
devin o sageata care sfasie aerul
bangul sonic ce iti darama zidul si iti sufla scrumul din scrumiera
zambetul ce ramane pe cer in timp ce gonesti cu soarele in fata
dansul sincopat pe themood
sunt neo iar universul se curbeaza dupa respiratia mea.
sunt cel fara de care nu s-a putut. scopul si lipsa lui.
fara de mine ar fi mult mai trist.
si este.




photo: artfaktor

Un comentariu:

  1. taman ce-mi muscai limba mai devreme si-mi pusesem biletel pe frunte sa-ti spun ca mi-e dor de ceva scris de tine.
    nu te mai abtine de la a o face. scrie.
    (bulangiule, anonimii nu e si ei oameni cu idei?)

    RăspundețiȘtergere