joi, 7 ianuarie 2010

Sunt un animal



Sunt un animal.
Vezi bine că sunt un animal.
N-am cu­vinte, nu m-a învăţat nimeni să folosesc cuvintele, nu ştiu să gîndesc.
Aceste tîrîturi nu mi-au dat posibilitatea să învăţ şi să gîndesc.
Dar dacă eşti într-adevăr atît de puternic, de atotştiutor şi atotînţelegător...
Descurcă-te singur !
Uită-te în sufletul meu, ştiu că acolo găseşti ce-ţi trebuie.
Trebuie să fie ceva
Doar nu mi-am vîndut nimănui sufletul, niciodată !
Este al meu, este ome­nesc!
Nu se poate să vreau răul !...
Şi blestemat să fie tot,
că nimic nu pot să-ţi mai spun în afară de aceste cu­vinte copilăreşti :
«Fericire la toata lumea, - pe gratis, şi hai să nu plece nimeni supărat!».

model: bufi
photo: sony
text: fraţii Strugaţki (piknic la marginea drumului)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu