joi, 11 iunie 2009

A fost Fabrica FHB2 si a fost bine



Duminica 7iunie pe strada 11iunie (sic!), la fabrica, s-a tinut FHB2 (Fabrica de handmade Breslo 2). Am fost acolo, a fost cald, lume multa, oameni interesanti.
Datorita minivacantei provocate de declararea zilei de luni - zi libera, a caldurii (ce te trimitea la plaja mai degraba decat la targ), a votului pentru europarlametare,
se pare ca participarea publicului a fost un pic sub asteptari.
Mie mi-a placut.
A fost prima iesire in public cu ceea ce fac eu.
Am fost primit si apreciat neasteptat de bine pentru un incepator in ale targurilor si expozitiilor.
Am si vandut o lucrare la o galerie de arta din Sibiu (cu toate ca nu era scopul meu principal sa vand)
am facut cunostinta cu multi oameni talentati cu care sper sa colaborez in viitor, am beut bere si am fost felicitat :)
ii multumesc lui arabela pentru foto

Un comentariu: