duminică, 17 mai 2009

Sunt un inventator..


Sunt un inventator care si inventeaza.

Deunazii am finalizat unul din cele mai indraznete proiecte personale:
Potiunea pentru Mentinerea Frumusetii
Dupa luni si luni de munca, de incercari si dezamagiri, eram in sfarsit in fata versiunii finale.
Aveam in mana un flacon de sticla in care bolborosea un lichid verde.
Mirosul intepator de chimicale m-a facut o clipa sa ma indoiesc, dar imediat mi-am amintit ca totul fusese
masurat si calculat cu precizie, deci nu ma puteam insela.
Cu doua degete mi-am tinut narile, iar apoi dintr-o singura miscare am aruncat lichidul pe gat
Parca m-a lovit trenul!
Falcile mi s-au inclestat, pupilele mi s-au dilatat si un val coplesitor de caldura a inceput sa urce din stomac catre cosul pieptului.
Apoi, ca si cum n-ar fi fost, a trecut.
M-am uitat in oglinda:
SUCCES!!!
Eram la fel de frumos ca inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu