marți, 12 mai 2009

Jacques Villeglé



suvenirshop.ro: vezi ca mai exista si decolaj
suvenirshop.ro: jacques villegle
suvenirshop.ro: eu am vazut o expozitie in paris asta toamana
trimbulind: da bre capitan am primit linkul de la tine
trimbulind: foarte interesant
trimbulind: o sa updatez acolo
suvenirshop.ro: adina m-a intrebat daca nu faci si din hartie colaje
trimbulind: ba da, faceam si din hartie, dar mai nou ma descoperit lemnul si imi ofera posibilitati de exprimare si prelucrare mult mai vaste
trimbulind: pot sa sculptez, gauresc, tai, bat cuie, pictez si marginea, fixez obiecte etc
suvenirshop.ro: dar e cam gros lemnul ala al tau
trimbulind: e gros, si cred ca asa trebuie sa fie
trimbulind: am si scandura mai subtire
trimbulind: aia merge sa lipesti colaj din hartie, sau sa lipesti printuri, sau sa pictezi
trimbulind: nu sa lucrezi si in adancime
suvenirshop.ro: alea de hartie poti sa le faci pe panza
trimbulind: dap, e mai simplu pe hartie
trimbulind: o lucrare pe lemn ca ultimile 2 de exemplu
trimbulind: imi ia 3 ore de munca non-stop
suvenirshop.ro: e ceva
suvenirshop.ro: dar pp ca nu o faci pe toata o data
suvenirshop.ro: poti lucra la ea si o saptamana
suvenirshop.ro: iti mai vin idei
trimbulind: ba da, trebuie, altfel imi pierd inspiratia, si increderea ca fac bine ce fac
suvenirshop.ro: aaaa
suvenirshop.ro: eu credeam ca e invers
trimbulind: la fiecare etapa a unei lucrari am dubii ca fac bine
suvenirshop.ro: de obicei eu daca fac ceva acu, maine mi se pare oribil
trimbulind: asa daca lucrez forjat si sub influienta unei idei ies bine
suvenirshop.ro: si il fac si-l refac de enspe mii de ori
trimbulind: la tine e mai usor sa refaci, eu daca am dat gauri, am batut cuie, am vopsit, nu prea mai pot da inapoi asa usor
suvenirshop.ro: le racai, le astupi cu chit
trimbulind: posibil, da dupa 3 ore cand vezi ca nu ti-a iesit ... numa de refacut nu mai ai chef
trimbulind: mai bine o faci de la zero
trimbulind: si mai futi si materialele
trimbulind: care unele sunt unicate
suvenirshop.ro: cam asa e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu